Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΒΑΠΤΙΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ''ΒΑΤΡΑΧΟΣ''

Γεια σας και παλι!!Αργησα καπως να αναρτησω καποιες απο της δημιουργιες μου, αλλα οπως καταλαβαινετε, δεν ειναι και ευκολο να βρεις χρονο οταν οι μικρες μου, μου καταναλωνουν τον περισσοτερο απο αυτον.
Οπως και να εχει ομως η Ανοιξη μπηκε για τα καλα και μας πλημμυρισε απο χρωματα, αρωματα, ευδιαθεσια, φαντασια και ορεξη για δημιουργια.
Να λοιπον καποιες κατασκευες μου για μια βαπτιση που θα γινει λιγο μετα το Πασχα..




Παιδικη μπομπονιερα κουβαδακι ζωγραφισμενο στο χερι.


Υφασματινο προσκλητηριο φακελος με μεταλλικη κορωνιτσα .


Τα γνωστα αεροστατα, με τη μορφη βατραχου αυτη τη φορα.



Αυτα προς το παρον.Ελπιζω να σας αρεσαν.Φιλακια!!!!!

2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα! Υπέροχη ιδέα το θέμα του βάτραχου για βάπτιση! Τα αερόστατα που ετοίμασες είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dizzy button καλωσορισες στο blog μου!!Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαρηκα που ειδα το σχολιο σου, οπως καταλαβαινεις εισαι η πρωτη που μου στελνει καποιο μυνημα και αυτο με χαροποιεισε ιδιαιτερα.Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή