Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

BOY BIRTHDAY CAKE

Με αφορμη τα γενεθλια του μικρου ανιψιου μου, αποφασισα να πειραματιστω λιγο και με τις τουρτες γενεθλιων για αγορακια.Και καθως ο μικρος εχει μια αγαπη με το ψαρεμα (το κολλησε απο τον μπαμπα του) σκεφτηκα να του κανω μια τουρτα με αυτο που του αρεσει, ετσι προεκειψε ο ψαρας, που τον εκανα να του μοιαζει κιολας.Ο μικρος ξετρελαθηκε και εγω η χαζοθεια  χαρηκα με την χαρα του.Οπως θα ειδατε ολες οι τουρτες που εχω φτιαξει μεχρι τωρα, ηταν για κοριτσακια, καθως υπαρχουν ανεξαντλητα θεματα γι'αυτα  αλλα και επειδη  στο φιλικο και συγγενικο μου περιγυρο τυχαινει να υπαρχουν πολλα κοριτσακια.Νομιζω οτι το αποτελεσμα βγηκε χαρουμενο, παιχνιδιαρικο και χρωματιστο.Τα παιδακια το απολαυσαν και αυτα, αλλωστε αυτο ειναι και δικη μου ικανοποιηση!!!









2 σχόλια:

  1. τελεια η τουρτα σου!!!!!!!!Αχ...δεν ειναι για να την φας......!!!!!φανταζομαι ομως οτι δεν εμεινε ουτε ψιχουλακι...χαχα!!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. teleia....kai oxi mono.....xrisohera....prototypia panta...
    filakia...perimenw tin tourta gamou twra........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή